Karel IPV50 IP Telefon Santrali

Karel IPV50 IP Telefon Santrali

Karel IPV50 IP Telefon Santrali
AKTİF İLETİŞİM VE YAZILIM LTD ŞTİ
Fevzipaşa Bulvarı No:148/1 Kat:6/602  Çankaya / İZMİR
Telefon: 0232 425 25 57 | Fax: 0232 425 28 73 | info@aktifiletisim.com.tr | Telesis | Karel | Multitek | Netaş | Online Alışveriş
Telefon Santralleri Satış ve Servisi

KAREL IPV50 IP Santral Çözümü, geniş kapasite seçenekleri, zengin kullanıcı servisleri ve geniş aksesuar yelpazesiyle, kullanıcı ve çevre dostu bir iletişim altyapısı sunar.


Karel IPV50 IP Santral Çözümü, küçük ve orta ölçekli işletmelerin tüm iletişim ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla tasarlanmış, veri görüntü ve ses trafiğinin tek kaynaktan kontrol edilmesini ve yönetilmesini sağlayan Yeni Nesil IP Santral Çözümüdür.

Aktif İletişim
Hızlı Ulaşım
IPV50 Santralin Önemli Özellikleri
KAREL IPV50 IP Santral Çözümü, birden fazla santralın tek bir sistem olarak çalışabilmesiyle birleşik sistem oluşturabilme ve genişleyebilirlik avantajı sunar. IPV50, PBX, IP-PBX, IP-Gateway gibi birçok ürün fonksiyonunu tek yapı altında bütünleştirir. Sistem yazılımı Linux işletim sistemi üzerinde koşan, açık yazılım mimarisi özelliklerine sahip, TAPI ve CSTA desteği bulunan bir yazılımdır. Bu sayede santral üzerinde pek çok uygulama entegre bulunurken, ek uygulamalar da kolaylıkla santrala entegre edilebilir. IPV50, pek çok uygulamaya rahatlıkla destek verebilecek güce sahiptir.

KAREL IPV50 IP Santral Çözümü, 100 adede kadar IP abone ve IP dış hattı destekler. Birden fazla KAREL IPV50 IP Santral IP üzerinden birbirlerini kısa numarayla arayabilir ve bu sayede daha yüksek kapasiteli şirket haberleşme ağları kurulabilir.

KAREL IPV50 IP Santralın aboneleri iletişimlerini mekandan bağımsız olarak, dahili numaraları üzerinden sürdürebilirler.Santrala entegre edilebilen IP DECT sistemde aynı el ünitesini hem merkezde hem de internet üzerinden santrala entegre edilmiş baz istasyonu bulunan herhangi bir yerde aynı dahili numara ile kullanabilmek mümkündür.

KAREL IPV50 IP Santral Çözümü, 3G, WiFi, XDSL bağlantıları üzerinden yazılım tabanlı telefon, VoIP destekli cep telefonu ile her noktadan santral abonesi olarak iletişiminizi devam ettirme, internet erişimi olan her yerden ulaşılabilme esnekliğini sunar. KAREL IPV50 IP Santral Çözümü, voice-over-IP, fax-over-IP, ses kayıt, konferans, görüntülü görüşme, sesli mesajların e-mail atılması, durum bilgisi görebilme, anlık mesajlaşma, uzak abone ve uzak ofisler gibi tümleşik iletişim avantajları sunar.

KAREL IPV50 IP Santral, akıllı cep telefonları üzerinde çalışan mobil abone uygulamaları ile sabit ve mobil haberleşme yakınsama çözümleri sağlar. Mobil abone yazılımı olan ve VoIP destekleyen cep telefonları da sistemin bir abonesi olarak tanımlanabildiğinden, kullanıcılar gelen çağrıları bu cep telefonlarından da karşılayabilir, sesli postalarını dinleyebilir, santralın sunduğu tüm IP abone servislerinden faydalanabilirler. IPV50 üzerindeki tüm aboneler birbirlerinin meşguliyetini rahatlıkla takip edebilirler.

IPV50'nin sunduğu Anlık Mesajlaşma özelliği ile abonelerin kendi aralarında mesajlaşabilmeleri mümkündür ve bu sayede iletişim anlık olarak gerçekleşir, e-mail kullanımındaki gibi bekleme süresi söz konusu olmaz.

HD ses kalitesi sunan IPV50, yazılımındaki gelişmiş ses algoritmaları sayesinde, HD ses kalitesini destekleyen standart terminaller ve Karel HD destekli terminalleri ile alışılmışın çok ötesinde mükemmel ses kalitesi sağlar.
Karel IPV50 Genel Özellikler
Aynı sistemde ek bir altyapıya gerek olmadan IP, sayısal ve analog aboneler kullanılabilir. Farklı noktalardan yazılım tabanlı telefon, masaüstü IP telefon, videofon, VoIP destekli cep telefonu, IP DECT, analog ve sayısal setleri kullanarak sistem abonesi olabilme özelliği esneklik ve tasarruf sağlar.

Her yerden Erişilebilirlik: 3G, WiFi, XDSL bağlantıları üzerinden yazılım tabanlı telefon ve VoIP destekli cep telefonları ile her noktadan santral abonesi olarak iletişiminizi devam ettirme, internet erişimi olan her yerden ulaşılabilme esnekliğini sunar.

Görüntülü Görüşme: IPV50'ye bağlı tüm IP aboneler videofon, özel set veya yazılım tabanlı telefonlarla kendi aralarında ve IP dış hatlar üzerinden görüntülü görüşme yapabilir, kendilerine gelen video içerikli çağrıları dahili telefonlarından görebilirler.

Çevre Birimi Esnekliği: IPV50, dahili abonelerde SIP, dış hat tarafında aynı anda hem SIP hem de H323 protokollerini destekler. Böylece bu standartları destekleyen sistemlere bağlanabilme ve farklı çevre birimleri kullanabilme esnekliğini sağlar.

Görüşme Kayıt Olanakları: Sisteme entegre olan ve ek bir cihaz gerekmeyen otomatik ses kayıt özelliği sayesinde istenilen bir portun görüşmeleri otomatik olarak kaydedilir ve görüşmeler e-mail olarak ilgili portun e-mail adresine ve istenirse yöneticiye gönderilir. Bununla birlikte kullanıcılar kaydetmek istedikleri görüşmeleri konuşma sırasında işaretleyerek kaydedebilir, çağrı bitiminde e-mail olarak bu kaydı alabilirler. Bu sistem görüşme kayıtlarını basit şekilde yönetmek ve kayıtlara e-mail erişimi olan her yerden basitçe erişebilmek için tasarlanmıştır.

Bununla birlikte, Karel GKS Görüşme kayıt sistemi de IPV50 santralla entegre çalışabilmekte ve görüşme kayıtları merkezi bir bilgisayarda tutulabilmektedir. Bu sayede abone bazlı görüşme kayıtları tutulabilir, abone bazlı raporları alınabilir, geriye dönük kayıtlara farklı sorgulamalarla erişilebilir.

Konferans: Konferans özelliği abonelere çoklu katılım olanağı sağlayan görüşme platformudur. Aynı anda 4 kullanıcılı 4 adet konferans yapılabilmektedir. Bu altyapı ile uzak noktalardaki katılımcılarla konferans görüşme yapılarak toplantılar için harcanan süreler kısalmakta aynı zamanda maliyetler düşürülmektedir.

Robot Operatör ve Sesli Mesaj Uygulamaları: 8 kanallı LEVM kartı ve DDIVR uygulaması, IPV50'nin gelişmiş Robot Operatör-Sesli Posta yapısını oluşturur. LEVM kartı üzerine yüklenen karşılama ve servis mesajlarıyla istenilen yönlendirilmelerin yapılması sağlanır. Sesli postalar abonelerin e-mail adreslerine gönderilebilir ve bu sayede e-mail erişimi olan her yerden erişilebilir. İstenen saatler arasında, örneğin santral gece moduna girdiğinde, gelen aramalar otomatik olarak operatörün sesli posta kutusuna yönlendirilebilir ve bırakılan mesajlar arayan numara bilgisiyle beraber operatöre e-mail olarak gönderilebilir. Özel olarak geliştirilmiş araçlar kullanarak santral üzerinde yüklü olan karşılama senaryolarından farklı senaryolar hazırlamak da mümkündür.

Sistemde LEVM kartı bulunmadığında da, IPV50'nin yazılımında gömülü olan entegre IVR (EIVR) uygulaması ile kullanıcıya robot operatör özellikleri sunulur. Giriş mesajı , Meşgul, Cevapsız, Operatör meşgul, Sistemde kayıtlı değil, Robot operatörden gelen aramalara kapalı gibi farklı senaryolar mevcuttur.

EIVR ve DDIVR uygulamaları web tabanlı santral yönetim arayüzü üzerinden uzaktan yönetilebilir, tüm ayar ve yüklemeler uzaktan gerçekleştirilebilir. Bu şekilde değişikliklerin daha hızlı ve düşük maliyetle gerçekleştirilmesi mümkündür. Sistem mesajlarının dili değiştirilebilir, yeni mesaj dili eklenebilir, mevcut mesaj kayıtları değiştirilebilir.

Çağrı Kayıt Raporlama: NetCM ve web tabanlı WebCM programlarıyla çağrı kayıt dökümleri alınabilmekte, aboneye özel raporlamalar yapılabilmektedir. IPV50 bu özellikleriyle firmanızın ses trafiğini takip etmenize, size uygun tasarruf çözümlerinin tespit edilebilmesine imkan sağlar.

Merkezi Telefon Rehberi: IPV50 sistem üzerinde bulunan ortak hafızaya 1000 adet telefon numarası kaydedilebilir. Ortak hafıza özelliği yetkili tüm abonelerin kullanımına sunulmuş olup, ortak hafızaya erişim yetki seviyelerine göre sınırlandırılabilir.

Karel IPV50 Tasarruf Olanakları
Birden fazla lokasyondaki santrallar arasında network oluşturularak, çalışanların birbirini tek numara planıyla arayabilmesi, iletişimde kolaylık ve tasarruf sağlar.

Uzak ofislerdeki IP telefonların herhangi bir cihaza gerek olmadan internet üzerinden merkez santrala abone olabilmesi gateway maliyetinden tasarruf sağlar. Şubelerle dahili numara üzerinden görüşme yapılabilir.

Yazılım tabanlı telefon, VoIP destekli cep telefonu gibi cihazlarla dünyanın her yerinden dahili abone olarak santral üzerinden görüşme yapabilmek iletişim maliyetlerinde tasarruf sağlar.

VoIP servisi sağlayan operatörlere IP Trunk üzerinden doğrudan bağlanılabilmesi ve VoIP tarifelerinin PSTN tarifelere göre daha ekonomik olması nedeniyle haberleşme giderlerinde %50'ye varan ek tasarruf sağlar.

İstenen hatlar üzerinden yapılan görüşmeler limitlendirilebilir.

İlgili hattan toplam kaç dakikalık görüşme yapılacağı girilerek, bu süre dolduğunda bu hat kullanıma kapanıp alternatif rotaya yönlendirilir. Özellikle GSM operatörlerinin dakika tanımlı avantajlı görüşme tarifelerinin kullanımında kontrol sağlanır, tarifede tanımlı toplam konuşma süresi tüketildiğinde o hattın kullanımı seçilen diğer bir hatta kaydırılır.

IPV50'nin yazılımında gömülü olan entegre EIVR özelliği ile kullanıcıya bedelsiz olarak temel robot operatör özellikleri sunulur. Gelişmiş uygulama ihtiyaçları olmadığında sistem yatırım maliyetinde avantaj sağlar.

IPV50 üzerine opsiyonel olarak takılabilen Media Gateway modülleri ses sinyallerinin santralın IP (SIP/H323) ve analog/sayısal hatları arasında çevrilmesi ve özel algoritmalar kullanarak ses kalitesinin optimizasyonu amaçlarına hizmet eder. Bu sayede haricen bir gateway kullanımına gerek kalmaz, ek cihaz maliyetinden tasarruf edilmiş olur.

Esnek ve abone bazlı programlanabilir LCR özelliği ile iletişimde tasarruf sağlanır.
Konferans Özelliği: Konferans özelliği ile toplantı süreçleri kısalır, ulaşım maliyeti düşer.
Uzaktan Yönetim: Uzaktan yönetim ile servis/bakım hızı artar, maliyetler azalır.
Kullanım Özellikleri
    Meşgulde/cevapsızda mesaj kutusu, Yerimde yokum mesajı kaydı, Sesli mesaj dinleme, Aboneye mesaj bırakma.
    Araya girme - Sıraya girme - Park etme
    Çağrı yönlendirme, Kapsamlı çağrı yönlendirme.
    Çağrı yakalama, Grup çağrı yakalama.
    Konferans, Konferans dışına alma.
    Konuşma kaydetme
    Son numara otomatik arama
    Dış hat işaretli erişim, Kullanılan bir dış hattı düşürme
    Rahatsız edilmeme
    Şef sekreter özelliği
    Gece modu değiştirme
    Ortak hafızaya numara girme, Ortak hafıdan arama, Özel hafızaya numara girme, Özel hafızadan arama.
    Programlama, Yetki transferi,  CLIR, COLR,  Kapı açma, Saat ayarlama, Tarih ayarlama, Şifre değiştirme, Telefon kilitleme.
    Hatırlatma, Mesaj ile hatırlatma, Uyandırma, Kulaklık kullanıcısı, Toplam ücret dökümü, Çağrı kayıttan kayıt silme
    Abone çağrı kayıt dökümü, Çağrı kayıt durdurma, Çağrı kayıt sayacı sıfırlama, SIP Abonelerin Kullandıkları Santral Servisleri.
Karel IPV50 ile Sunulan Çözümler
    Sayısal ISDN-U Telefon Setleri: NT30D Serisi*
    IP Telefon Setleri: NT30I Serisi, Dokunmatik NT40I Serisi*
    Standart SIP Telefonlar: IP1XX Serisi
    IP Video Telefonlar, WiFi Sistemleri ve El Üniteleri
    Yazılım Tabanlı Telefon (Soft-phone) : YT101
    USB Telefon: UT101, IP DECT Sistemler ve Uç Birimleri
    GSM Gateway Cihazları: GT10M-GT101-GT20
    Router ve VoIP Gateway Sistemleri, Analog Telefonlar
    Sesli Yanıt ve Ses Kayıt Sistemleri
    Görüşme Kayıt Sistemi GKS02-GKS04-GKS08
    Net-Konsol (CTI),  Net-CM Çağrı Kayıt Yazılımı
    WebCM Web Tabanlı Çağrı Kayıt Yazılımı, Seri Yazıcı