KAREL MS38s ve Ms38c Telefon Santrali

AKTİF İLETİŞİM VE YAZILIM LTD ŞTİ
Fevzipaşa Bulvarı No:148/1 Kat:6/602  Çankaya / İZMİR
Telefon: 0232 425 25 57 | Fax: 0232 425 28 73 | info@aktifiletisim.com.tr | Telesis | Karel | Multitek | Netaş | Online Alışveriş
Telefon Santralleri Satış ve Servisi
Aktif İletişim
KAREL MS38S Telefon Santrali
KAREL MS38 Telefon Santrali
Karel MS38 Telefon Santrali MS38s ve MS38c olarak 2 modeli bulunmaktadır. Büyük haberleşme kolaylıklarını küçük işletmelere ve evlere sunan, 4 dış hat / 8 dahili abone kapasitesine sahip, 100' ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği olan, servis ve bakım hizmetlerinde uzaktan programlama kolaylığı sunan, telefon santralıdır.

Karel MS38S Telefon Santrali Genel Özellikler :
    Küçük işyerleri ve evler için
    2 dış hat/6 dahili abone kapasitesi
    100'ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği
    Servis ve bakım hizmetlerinde uzaktan programlama kolaylığı
Karel MS38S Telefon Santrali Genel Özellikler :
  • Büyük haberleşme kolaylıklarını küçük işletmelere ve evlere sunan, 4 dış hat / 8 dahili abone kapasitesine sahip, 100' ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği olan, servis ve bakım hizmetlerinde uzaktan programlama kolaylığı sunan, telefon santralıdır.
  • En ucuz tarifeye yönlendirme (LCR)
  • Robot Operatör ve Sesli Mesaj Kutusu ile telefon operatörünü meşgul etmeden abonelere doğrudan ulaşma ve mesaj bırakabilme (opsiyonel)
  • Net-CM Raporlama Yazılımı ile telefon trafiğinin ücret ve sürelerine ilişkin bilgilerin, bilgisayar monitöründen takibi sayesinde, daha verimli ve ekonomik haberleşme (opsiyonel)
  • Net-Konsol (CTI) Yazılımı ile kullanıcının, telefon üzerinden numara tuşlayarak yaptığı işlemleri bilgisayar ekranından da izleyebilmesiyle bir çok santral özelliğinin hızlı ve etkin kullanımı (opsiyonel)
  • Mini yazıcı ile santraldan yapılan tüm görüşmelerin süresel ve ücretsel bilgilerinin dökümünü alabilme (opsiyonel)
  • Diyafon ünitesi ile isyerindeki tüm telefonlardan dış kapı ile görüşebilme ve telefonu tuşlayarak kapı açabilme (opsiyonel)
  • Özel telefon seti ile santralın zengin özelliklerini tek bir tuşla kullanabilme(opsiyonel)


Karel MS38S Telefon Santrali Kullanım Özellikleri :
    Acil hat, Araya girme, Bekletme müziği
    Çağrı aktarma, Çağrı yönlendirme (Dahili veya harici)
    Dış hat : dış hat bağlama, otomatik cevaplama, yetki sınırlaması
    Direkt hat, Doğrudan dahili aboneye erişim
    Enerji kesilmelerinde doğrudan aboneye bağlantı
    Esnek gece servisi, Faks yönlendirici, Gecikmeli acil hat
    Gerçek ücretlendirme, Harici müzik girişi, Hatırlatma servisi
    İç/dış hat gruplama, Kapı açma,  Konferans, Meşgul aboneyi uyarma
    Ortak ve özel hafıza, Otomatik arama, Otomatik dış hat kontrolü
    Programlanabilir dış hat görüşme süresi, Rahatsız edilmeme
    Seçerek hat alma, Seri aktarma, Sıraya girme (İç/dış hat)
    Son numara tekrarı, Şifreli kilitleme, Uzaktan Programlama


KAREL MS38C Telefon Santrali

4 dış hat/8 dahili abone kapasitesine sahip MS38C Santrali, tüm hatlardan arayan numarayı gösterme (Caller ID ), kısa mesaj gönderme/alma (SMS) özelliklerinin yanısıra 100`den fazla programlanabilir kullanım özelliği ile büyük haberleşme kolaylıklarını küçük işletmelere ve evlere sunan telefon santralıdır. MS38C, MS38S`in bütün çevre birimlerini kullanabilmektedir.

Karel MS38s Telefon Santrali Genel Özellikleri
  • MS38C, büyük haberleşme kolaylıklarını küçük işletmelere ve evlere sunan, 4 dış hat / 8 dahili abone kapasitesine sahip, 100' ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği olan, servis ve bakım hizmetlerinde uzaktan programlama kolaylığı sunan, telefon santralıdır.
  • Bütün dahili hatlarda CID (Arayan numarayı gösterme) özelliğine sahiptir. (Bu özellik Türk Telekom'un desteklediği hatlarda çalışmaktadır)
  • Bütün dahili hatlarda SMS (Kısa Mesaj Servisi) gönderme/alma özelliğine sahiptir. (Bu özellik Türk Telekom'un desteklediği hatlarda çalışmaktadır)
  • En ucuz tarifeye yönlendirme (LCR)
  • Robot Operatör ve Sesli Mesaj Kutusu ile telefon operatörünü meşgul etmeden abonelere doğrudan ulaşma ve mesaj bırakabilme (opsiyonel)
  • Net-CM Raporlama Yazılımı ile telefon trafiğinin ücret ve sürelerine ilişkin bilgilerin, bilgisayar monitöründen takibi sayesinde, daha verimli ve ekonomik haberleşme (opsiyonel)
  • Net-Konsol (CTI) Yazılımı ile kullanıcının, telefon üzerinden numara tuşlayarak yaptığı işlemleri bilgisayar ekranından da izleyebilmesiyle bir çok santral özelliğinin hızlı ve etkin kullanımı (opsiyonel)
  • Mini yazıcı ile santraldan yapılan tüm görüşmelerin süresel ve ücretsel bilgilerinin dökümünü alabilme (opsiyonel)
  • Diyafon ünitesi ile isyerindeki tüm telefonlardan dış kapı ile görüşebilme ve telefonu tuşlayarak kapı açabilme (opsiyonel)
  • Özel telefon seti ile santralın zengin özelliklerini tek bir tuşla kullanabilme (opsiyonel)

Karel MS38S Telefon Santrali Kullanım Özellikleri :
  •     Acil hat, Araya girme
  •     Bekletme müziği
  •     Çağrı aktarma,
  •     Çağrı yönlendirme (Dahili veya harici)
  •     Dış hat : dış hat bağlama, otomatik cevaplama, yetki sınırlaması
  •     Direkt hat,
  •     Doğrudan dahili aboneye erişim
  •     Enerji kesilmelerinde doğrudan aboneye bağlantı
  •     Esnek gece servisi, Faks yönlendirici, Gecikmeli acil hat
  •     Gerçek ücretlendirme, Harici müzik girişi, Hatırlatma servisi
  •     İç/dış hat gruplama,
  •     Kapı açma, 
  •     Konferans,
  •     Meşgul aboneyi uyarma
  •     Ortak ve özel hafıza, Otomatik arama, Otomatik dış hat kontrolü
  •     Programlanabilir dış hat görüşme süresi, Rahatsız edilmeme
  •     Seçerek hat alma, Seri aktarma, Sıraya girme (İç/dış hat)
  •     Son numara tekrarı, Şifreli kilitleme, Uzaktan Programlama
KAREL MS38C Telefon Santrali
Bizden Haberler

Nato İzmir Birliği 18.790 metre kablo 456 uç noktaya çekilerek telefon alt yapısı yenilendi.

Şubat 2011


Gümüldür CACTUS Otel 400 Abone telefon santrali alımı ve kurulumu için bizi tercih etti. Kurulum tamamlandı.

Ocak 2011
 

İstanbul Tersane Komutanlığı 7.500 metre yer altı telefon kablosu ihalesini alan firmamız ürünleri teslim etti.

Aralık 2010


Ege Linyit İşletmesi toplam 1800 port'a sahip telefon santrallerinin bakım anlaşması için bizi tercih etti.

Aralık 2010
 

İZSU 5 farklı lokasyonundaki telefon santrallerinde Aktif İletişim'i tercih etti. 5 Farklı noktada telefon santralleri kurulup VOIP olarak birbirine bağlanarak ücretsiz görüşmeleri sağlandı.

Aralık 2010

Müşteri Destek Merkezi

(0232) 425 25 57

info@aktifiletisim.com.tr
Hızlı Ulaşım