KAREL MS48s ve Ms48c Telefon Santrali

AKTİF İLETİŞİM VE YAZILIM LTD ŞTİ
Fevzipaşa Bulvarı No:148/1 Kat:6/602  Çankaya / İZMİR
Telefon: 0232 425 25 57 | Fax: 0232 425 28 73 | info@aktifiletisim.com.tr | Telesis | Karel | Multitek | Netaş | Online Alışveriş
Telefon Santralleri Satış ve Servisi
Aktif İletişim
KAREL MS48S Telefon Santrali
KAREL MS48 Telefon Santrali
Karel MS48 Telefon santralinin MS48s ve MS48c olmak üzere 2 modeli bulunmaktadır. MS48 telefon santrali küçük/orta ölçekli, büyümekte olan işyerleri için, çeşitli kapasite seçenekleri sunar. Modüler yapısı ve 100`ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği yanında servis ve bakım hizmetlerinde uzaktan programlama kolaylığı sağlayan gelişmiş bir telefon santralidir.

Karel MS48S Telefon Santrali Genel Özellikler :
    4 -12 dış hat ile 12- 40 dahili abone kapasite seçeneği sunar.
    100'ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği içerir.
    Modüler yapıya sahiptir.
    Servis ve bakım hizmetlerinde uzaktan programlama kolaylığı sunar.
Karel MS48s ile Sunulan Çözümler
    En ucuz tarifeye yönlendirme (LCR) özelliği.
    Robot operatör ve sesli mesaj kutusu ile, telefon operatörünü meşgul etmeden abonelere doğrudan ulaşma ve mesaj bırakabilme. (opsiyonel)
    Net-CM raporlama yazılımı ile telefon trafiğinin ücret ve sürelerine ilişkin bilgilerin bilgisayar monitöründen takibi sayesinde, daha verimli ve ekonomik haberleşme. (opsiyonel)
    Net-Konsol (CTI) yazılımı ile kullanıcının telefon üzerinden numara tuşlayarak yaptığı işlemleri bilgisayar ekranından da izleyebilmesiyle bir çok santral özelliğinin hızlı ve etkin kullanımı. (opsiyonel)
    Diyafon ünitesi ile işyerindeki tüm telefonlardan dış kapı ile görüşebilme ve telefonu tuşlayarak kapı açabilme. (opsiyonel)
    Özel telefon seti ile santralın zengin özelliklerini tek bir tuşla kullanabilme. (opsiyonel)

KAREL MS48C Telefon Santrali

Karel MS48C Santrali tüm dahili hatlardan arayan dış hat numarası (CID özelliği) görüntüleyebilen ve tüm dahili abonelerin PSTN hatları üzerinden kısa mesaj (SMS) gönderip alabilmesini destekleyen, küçük - orta ölçekli, büyümekte olan işyerleri için, farklı kapasite seçenekleri sunan, modüler, 100`ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği olan, servis ve bakım hizmetlerinde uzaktan programlama kolaylığı sağlayan telefon santralıdır.

Karel MS48c ile Sunulan Çözümler
    En ucuz tarifeye yönlendirme (LCR) özelliği.
    Robot operatör ve sesli mesaj kutusu ile, telefon operatörünü meşgul etmeden abonelere doğrudan ulaşma ve mesaj bırakabilme. (opsiyonel)
    Net-CM raporlama yazılımı ile telefon trafiğinin ücret ve sürelerine ilişkin bilgilerin bilgisayar monitöründen takibi sayesinde, daha verimli ve ekonomik haberleşme. (opsiyonel)
    Net-Konsol (CTI) yazılımı ile kullanıcının telefon üzerinden numara tuşlayarak yaptığı işlemleri bilgisayar ekranından da izleyebilmesiyle bir çok santral özelliğinin hızlı ve etkin kullanımı. (opsiyonel)
    Diyafon ünitesi ile işyerindeki tüm telefonlardan dış kapı ile görüşebilme ve telefonu tuşlayarak kapı açabilme. (opsiyonel)
    Özel telefon seti ile santralın zengin özelliklerini tek bir tuşla kullanabilme. (opsiyonel)

Karel MS48 Telefon Santrallerinin Ortak Kullanım Özellikleri
    Acil hat, Araya girme, Bekletme müziği, Çağrı aktarma.
    Çağrı yönlendirme (Dahili veya harici), Dış hat - dış hat bağlama.
    Dış hat yetki sınırlaması, Dış hat otomatik cevaplama.
    Direkt hat,  Doğrudan dahili aboneye erişim.
    Enerji kesilmelerinde doğrudan aboneye bağlantı.
    Esnek gece servisi, Faks yönlendirici, Gecikmeli acil hat.
    Harici müzik girişi, Hatırlatma servisi, İç / dış hat gruplama.
    Kapı açma, Konferans,  Kutu zili, Meşgul aboneyi uyarma.
    Ortak ve özel hafıza, Otomatik arama, Otomatik dış hat kontrolü.
    Programlanabilir dış hat görüşme süresi, Rahatsız edilmeme.
    Seçerek hat alma, Seri aktarma, Sıraya girme (İç/dış hat).
    Son numara tekrarı,  Şifreli kilitleme, Uzaktan programlama.
KAREL MS48C Telefon Santrali
Bizden Haberler

Nato İzmir Birliği 18.790 metre kablo 456 uç noktaya çekilerek telefon alt yapısı yenilendi.

Şubat 2011


Gümüldür CACTUS Otel 400 Abone telefon santrali alımı ve kurulumu için bizi tercih etti. Kurulum tamamlandı.

Ocak 2011
 

İstanbul Tersane Komutanlığı 7.500 metre yer altı telefon kablosu ihalesini alan firmamız ürünleri teslim etti.

Aralık 2010


Ege Linyit İşletmesi toplam 1800 port'a sahip telefon santrallerinin bakım anlaşması için bizi tercih etti.

Aralık 2010
 

İZSU 5 farklı lokasyonundaki telefon santrallerinde Aktif İletişim'i tercih etti. 5 Farklı noktada telefon santralleri kurulup VOIP olarak birbirine bağlanarak ücretsiz görüşmeleri sağlandı.

Aralık 2010

Müşteri Destek Merkezi

(0232) 425 25 57

info@aktifiletisim.com.tr
Hızlı Ulaşım