KAREL DS200s Telefon Santrali

Karel DS200s Telefon Santrali
AKTİF İLETİŞİM VE YAZILIM LTD ŞTİ
Fevzipaşa Bulvarı No:148/1 Kat:6/602  Çankaya / İZMİR
Telefon: 0232 425 25 57 | Fax: 0232 425 28 73 | info@aktifiletisim.com.tr | Telesis | Karel | Multitek | Netaş | Online Alışveriş
Telefon Santralleri Satış ve Servisi
Karel DS200s Genel Özellikleri
  • Tek raklı yapıda 224 hatta kadar genişleyebilme özelliğiyle firmaların farklı kapasitelerdeki iletişim ihtiyaçlarına etkin çözümler sunar
  • Ses, görüntü ve verinin eş zamanlı olarak iletilebildiği; verimli, hızlı ve güvenilir haberleşme aracıdır
  • En ucuz tarifeye yönlendirme (LCR) ve raporlama yazılımı ile Karel DS200s ekonomik iletişim olanağı sunar
  • IP Trunk Kartı (VoIP) ile görüşme giderlerinden tassarruf sağlayan çözümler Karel DS200s ile standart gelir.
  • Karel DS200s Bağlanabilen Sistemler : Özel analog ve ISDN telefon setleri, sayısal ISDN-U (2 telli) telefon setleri, IP telefon setleri, yazılım IP telefonlar (Soft-phone), QSIG uyumlu cihazlar ve santrallar,router ve GSM gateway cihazları, ISDN BRI/PRI terminaller, analog ve ISDN modemler, DECT ve PAGER terminaller, telsiz telefon cihazları, Sesli yanıt ve ses kayıt sistemleri, anons sistemleri, harici müzik, analog telefonlar, manyetolu telefonlar, SP/STP uyumlu santrallar, R1/R2 uyumlu santrallar, VoIP Gatekeeper
Karel DS200s Kullanım Özellikleri
    Otomatik dış hat bekletme, Otomatik sistem kontrolü, Çağrı kısıtlama.
    Doğrudan aboneye erişim, Farklı zil kadansları, Harici çağrı yönlendirme.
    Arayan numarayı gösterme (CLIP), Arayan numarayı kısıtlama (CLIR), Bağlanılan numarayı gösterme (COLP).
    En ucuz tarifeye yönlendirme (LCR) ile ekonomik iletişim seçeneği sunar.
    Dış hat erişim grupları, Abone yetki seviyesi, Gece servisi, Operatörlere eşit yük dağılımı.
    Elektrik kesintisinde Dış Hat-İç Hat bağlama (HR08 ile), Uzaktan programlama,Uzaktan sistem resetleme.
    Çağrı esnasında (AOC-O), çağrı sonunda (AOC-E), Çoklu abone numaralandırma (MSN).
    Dahili abone grupları, Seri çağrı transferi, Sistem yetkilisi, Araya girme yetki kontrolü.
    Ayarlanabilir bekletme ve park süreleri,  Ayarlanabilir çatalaltı süresi, MF / DP arama.
    Bağlanılan numara kısıtlaması (COLR), Ücretlendirme; çağrı başında (AOC-S).
    Meşgulde sıraya girme (CCBS),Cevapsız aramalarda sıraya girme (CCNR),Üç partili konferans (3PTY).
    Çok partili konferans (CONF), Kullanıcıdan kullanıcıya yazılı mesaj (UUI), Yönlendirme-meşgulde.
    Cevapsızda veya her durumda (CFB,CFNR,CFU), Bekleyen çağrı (CW).
    Direkt dahili arama (DDI), Network mesajlarının gösterilmesi,Çağrı aktarma (ECT).
Karel DS200s ile Sunulan Çözümler
  • Karel DS200s Geniş altyapı platformu sayesinde gelişmelere açık bir yapıya sahiptir.
  • Karel DS200s Euro ISDN özelliklerini (dahili/harici) destekler.
  • CTI-Bilgisayar telefon entegrasyonu özelliği bulunmaktadır.
  • Karel DS200s VoIP kartı sayesinde merkez ve şubeler arasında yapılacak ses-veri entegrasyonu sayesinde telefon giderlerinde önemli ölçüde tasarruf sağlanabilir.
  • Karel DS200s Otomatik yön seçimi programı (LCR) ile ekonomik iletişim seçeneğine sahiptir.
  • EVM robot operatör ve sesli mesaj kutusu ile dışarıdan arayanlar telefon operatörünü meşgul etmeden doğrudan abonelere ulaşabilir ve mesaj bırakabilir.
  • Net-CM raporlama yazılımıyla telefon trafiğinin ücret ve sürelerine ilişkin bilgilerinin bilgisayar monitöründen takibi sayesinde, daha verimli ve ekonomik haberleşme imkanı sunar.
  • Net-Konsol (CTI) yazılımı ile kullanıcının telefon üzerinden numara tuşlayarak yaptığı işlemleri bilgisayar ekranından da izleyebilmesiyle bir çok santral özelliğinin hızlı ve etkin kullanımını sağlar.
  • Karel DS200s Iris Explorer yazılımı ve Iris ile ST200 telefonlarla tüm CTI fonksiyonları, sınırsız telefon defteri özelliği ve telefonların kolay programlama özelliklerinden faydalanma imkanı sunar.
  • DT130 DECT sistem ile kullanıcısına hareket özgürlüğü ve DECT teknolojisinin mükemmel ses kalitesini sunar.
  • Karel DS200s, ISDN, Analog, ve Sayısal hat bağlantısıyla hibrit yapı oluşturulabilir.
Karel DS200s Yazılım Özellikleri
    Hafızadan arama (genel/özel), Otomatik arama, Meşgul aboneyi uyarma, Sıraya girme, Meşgul dış hat, Meşgul abone.
    Cevapsız çağrı, Çağrı bekletme, Çağrı park etme,Çağrı aktarma, Sekreter gruplama, Konferans, Rahatsız edilmeme.
    Esnek numaralandırma, Çağrı yönlendirme; bütün çağrılar, gece servisinde , meşgul abone , cevapsız çağrı.
    Acil hat, Bilgi alma,  Araya girme, Dış hat alma, Dış hat-Dış hat bağlama, Son numara tekrarı, Şifre kullanımı.
    Telefon kilitleme, Çağrı yakalama, Bekletme müziği, Hatırlatma / Uyandırma servisi, Ses seviyesi ayarı, Masraf kodu girişi.
Karel DS200s Otel Özellikleri
    Otel odası abonesi belirleme
    Check in-Check out
    Otel odası durumu (dolu, boş,rezerve)
    Oda görüntüleme (temiz, kirli, temizleniyor)
    Yer belirtme servisi
    Süre kısıtlaması
    Mini bar servisi
    Arama yetki seviyesi
Karel, DS200S sayısal telefon sistemleriyle, gelişmiş iletişim ihtiyaçları olan orta-büyük kapasiteli işyerlerine, hızlı, kaliteli ve çok amaçlı çağdaş iletişim için; ses, görüntü ve verinin eş zamanlı olarak iletilebildiği, sayısal, ISDN uyumlu çözümler sunuyor.
Karel DS200s Önemli Özellikleri
Telekomünikasyonun rolü, bilgi teknolojilerinin gelişimi ile birlikte gün geçtikçe artıyor. İşletmeler artan bilgi ihtiyaçlarını karşılamak ve daha verimli çalışabilmek için iletişim sistemlerini yeniden yapılandırmak zorunda. Karel, DS200S sayısal telefon sistemleriyle, gelişmiş iletişim ihtiyaçları olan orta-büyük kapasiteli işyerlerine, hızlı, kaliteli ve çok amaçlı çağdaş iletişim için; ses, görüntü ve verinin eş zamanlı olarak iletilebildiği, sayısal, ISDN uyumlu çözümler sunuyor
Karel DS200s Telefon Santrali
Aktif İletişim
Bizden Haberler

Nato İzmir Birliği 18.790 metre kablo 456 uç noktaya çekilerek telefon alt yapısı yenilendi.

Şubat 2011


Gümüldür CACTUS Otel 400 Abone telefon santrali alımı ve kurulumu için bizi tercih etti. Kurulum tamamlandı.

Ocak 2011
 

İstanbul Tersane Komutanlığı 7.500 metre yer altı telefon kablosu ihalesini alan firmamız ürünleri teslim etti.

Aralık 2010


Ege Linyit İşletmesi toplam 1800 port'a sahip telefon santrallerinin bakım anlaşması için bizi tercih etti.

Aralık 2010
 

İZSU 5 farklı lokasyonundaki telefon santrallerinde Aktif İletişim'i tercih etti. 5 Farklı noktada telefon santralleri kurulup VOIP olarak birbirine bağlanarak ücretsiz görüşmeleri sağlandı.

Aralık 2010

Müşteri Destek Merkezi

(0232) 425 25 57

info@aktifiletisim.com.tr
Hızlı Ulaşım