KAREL MS26S Telefon Santrali

Karel Küçük Kapasiteli Telefon Santralleri

KAREL MS26S Telefon Santrali
MS26, 2 dış hat / 6 dahili abone kapasitesine sahip, 100`ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği ile büyük haberleşme kolaylıklarını küçük işletmelere ve evlere sunan, telefon santralıdır.
Karel MS26S Genel Özellikler
    Küçük işyerleri ve evler için
    2 dış hat/6 dahili abone kapasitesi
    100'ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği
    Servis ve bakım hizmetlerinde uzaktan programlama kolaylığı

KAREL MS26C Telefon Santralı (CID+SMS)
MS26C ;2 dış hat/6 dahili abone kapasitesine sahip, tüm hatlardan arayan numarayı gösterme (Caller ID ), kısa mesaj gönderme/alma (SMS) özelliklerinin yanısıra 100`den fazla programlanabilir kullanım özelliği ile büyük haberleşme kolaylıklarını küçük işletmelere ve evlere sunan telefon santralıdır
Karel MS26C Genel Özellikleri :
  •     Arayanın numarasını veya ismini çağrı tanıyıcılı (Caller ID) telefondan görüntüleyebilme. (Türk Telekom’un desteklediği hatlarda)
  •     Sabit hattan, uyumlu telefonlara kısa mesaj (SMS) gönderme/alma. (Türk Telekom’un desteklediği hatlarda)
  •     En ucuz tarifeye yönlendirme (LCR)
  •     Robot operatör ve sesli mesaj kutusu ile telefon operatörünü meşgul etmeden abonelere doğrudan ulaşma ve mesaj bırakabilme (opsiyonel)
  •     Net-CM raporlama yazılımı ile telefon trafiğinin ücret ve sürelerine ilişkin bilgilerin bilgisayar monitöründen takibi sayesinde, daha verimli ve ekonomik haberleşme (opsiyonel)
  •     Net-Konsol (CTI) yazılımı ile kullanıcının telefon üzerinden numara tuşlayarak yaptığı işlemleri bilgisayar ekranından da izleyebilmesiyle bir çok santral özelliğinin hızlı ve etkin kullanımı (opsiyonel)
  •     Mini yazıcı ile santraldan yapılan tüm görüşmelerin süresel ve ücretsel bilgilerinin dökümünü alabilme (opsiyonel)
  •     Diyafon ünitesi ile işyerindeki tüm telefonlardan dış kapı ile görüşebilme ve telefonu tuşlayarak kapı açabilme (opsiyonel)
  •     Özel telefon seti ile santralın zengin özelliklerini tek bir tuşla kullanabilme (opsiyonel)


KAREL MS38S Telefon Santralı
MS38S Genel Özellikleri :
  •     MS38S, büyük haberleşme kolaylıklarını küçük işletmelere ve evlere sunan, 4 dış hat / 8 dahili abone kapasitesine sahip, 100' ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği olan, servis ve bakım hizmetlerinde uzaktan programlama kolaylığı sunan, telefon santralıdır.
  •     En ucuz tarifeye yönlendirme (LCR)
  •     Robot Operatör ve Sesli Mesaj Kutusu ile telefon operatörünü meşgul etmeden abonelere doğrudan ulaşma ve mesaj bırakabilme (opsiyonel)
  •     Net-CM Raporlama Yazılımı ile telefon trafiğinin ücret ve sürelerine ilişkin bilgilerin, bilgisayar monitöründen takibi sayesinde, daha verimli ve ekonomik haberleşme (opsiyonel)
  •     Net-Konsol (CTI) Yazılımı ile kullanıcının, telefon üzerinden numara tuşlayarak yaptığı işlemleri bilgisayar ekranından da izleyebilmesiyle bir çok santral özelliğinin hızlı ve etkin kullanımı (opsiyonel)
  •     Mini yazıcı ile santraldan yapılan tüm görüşmelerin süresel ve ücretsel bilgilerinin dökümünü alabilme (opsiyonel)
  •     Diyafon ünitesi ile isyerindeki tüm telefonlardan dış kapı ile görüşebilme ve telefonu tuşlayarak kapı açabilme (opsiyonel)
  •     Özel telefon seti ile santralın zengin özelliklerini tek bir tuşla kullanabilme(opsiyonel)

KAREL MS38C Telefon Santralı (CID+SMS)
MS38C ;4 dış hat/8 dahili abone kapasitesine sahip, tüm hatlardan arayan numarayı gösterme (Caller ID ), kısa mesaj gönderme/alma (SMS) özelliklerinin yanısıra 100`den fazla programlanabilir kullanım özelliği ile büyük haberleşme kolaylıklarını küçük işletmelere ve evlere sunan telefon santralıdır. MS38C, MS38S`in bütün çevre birimlerini kullanabilmektedir.
Karel MS38c Genel Özellikleri
  •     MS38C, büyük haberleşme kolaylıklarını küçük işletmelere ve evlere sunan, 4 dış hat / 8 dahili abone kapasitesine sahip, 100' ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği olan, servis ve bakım hizmetlerinde uzaktan programlama kolaylığı sunan, telefon santralıdır.
  •     Bütün dahili hatlarda CID (Arayan numarayı gösterme) özelliğine sahiptir. (Bu özellik Türk Telekom'un desteklediği hatlarda çalışmaktadır)
  •     Bütün dahili hatlarda SMS (Kısa Mesaj Servisi) gönderme/alma özelliğine sahiptir. (Bu özellik Türk Telekom'un desteklediği hatlarda çalışmaktadır)
  •     En ucuz tarifeye yönlendirme (LCR)
  •     Robot Operatör ve Sesli Mesaj Kutusu ile telefon operatörünü meşgul etmeden abonelere doğrudan ulaşma ve mesaj bırakabilme (opsiyonel)
  •     Net-CM Raporlama Yazılımı ile telefon trafiğinin ücret ve sürelerine ilişkin bilgilerin, bilgisayar monitöründen takibi sayesinde, daha verimli ve ekonomik haberleşme (opsiyonel)
  •     Net-Konsol (CTI) Yazılımı ile kullanıcının, telefon üzerinden numara tuşlayarak yaptığı işlemleri bilgisayar ekranından da izleyebilmesiyle bir çok santral özelliğinin hızlı ve etkin kullanımı (opsiyonel)
  •     Mini yazıcı ile santraldan yapılan tüm görüşmelerin süresel ve ücretsel bilgilerinin dökümünü alabilme (opsiyonel)
  •     Diyafon ünitesi ile isyerindeki tüm telefonlardan dış kapı ile görüşebilme ve telefonu tuşlayarak kapı açabilme (opsiyonel)
  •     Özel telefon seti ile santralın zengin özelliklerini tek bir tuşla kullanabilme (opsiyonel)

KAREL MS48S Telefon Santrali
MS48S, küçük - orta ölçekli, büyümekte olan işyerleri için, farklı kapasite seçenekleri sunan, modüler, 100`ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği olan, servis ve bakım hizmetlerinde uzaktan programlama kolaylığı sağlayan telefon santralıdır.
Karel MS48S Genel Özellikleri:
  •     4 -12 dış hat; 12- 40 dahili abone kapasite seçeneği
  •     100'ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği
  •     Modüler
  •     Servis ve bakım hizmetlerinde uzaktan programlama kolaylığı

KAREL MS48C Telefon Santrali
MS48C, tüm dahili hatlardan arayan dış hat numarası (CID özelliği) görüntüleyebilen ve tüm dahili abonelerin PSTN hatları üzerinden kısa mesaj (SMS) gönderip alabilmesini destekleyen, küçük - orta ölçekli, büyümekte olan işyerleri için, farklı kapasite seçenekleri sunan, modüler, 100`ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği olan, servis ve bakım hizmetlerinde uzaktan programlama kolaylığı sağlayan telefon santralıdır.
Karel MS48C Genel Özellikleri
  •     4 -12 dış hat; 12- 40 dahili abone kapasite seçeneği
  •     Arayanın numarasını veya ismini çağrı tanıyıcılı (CID) telefondan görüntüleyebilme
  •     Sabit hattan, uyumlu telefonlarla kısa mesaj (SMS) gönderme/alma
  •     100'ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği
  •     Modüler
  •     Servis ve bakım hizmetlerinde uzaktan programlama kolaylığı
   
KAREL IPV50 - Yeni Nesil IP Santral
Karel IPV50 IP Santral Çözümü, küçük ve orta ölçekli işletmelerin tüm iletişim ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla tasarlanmış, veri görüntü ve ses trafiğinin tek kaynaktan kontrol edilmesini ve yönetilmesini sağlayan Yeni Nesil IP Santral Çözümüdür.

KAREL IPV50 IP Santral Çözümü, geniş kapasite seçenekleri, zengin kullanıcı servisleri ve geniş aksesuar yelpazesiyle, kullanıcı ve çevre dostu bir iletişim altyapısı sunar.

KAREL Küçük Kapasiteli Telefon Santralleri
AKTİF İLETİŞİM VE YAZILIM LTD ŞTİ
Fevzipaşa Bulvarı No:148/1 Kat:6/602  Çankaya / İZMİR
Telefon: 0232 425 25 57 | Fax: 0232 425 28 73 | info@aktifiletisim.com.tr | Telesis | Karel | Multitek | Netaş | Online Alışveriş
Telefon Santralleri Satış ve Servisi
KAREL MS26C Telefon Santrali
KAREL MS38S Telefon Santrali
KAREL MS38C Telefon Santrali
KAREL MS48S Telefon Santrali
KAREL MS48C Telefon Santrali
KAREL IPV50 TELEFON SANTRALİ
Aktif İletişim
Bizden Haberler

Nato İzmir Birliği 18.790 metre kablo 456 uç noktaya çekilerek telefon alt yapısı yenilendi.

Şubat 2011


Gümüldür CACTUS Otel 400 Abone telefon santrali alımı ve kurulumu için bizi tercih etti. Kurulum tamamlandı.

Ocak 2011
 

İstanbul Tersane Komutanlığı 7.500 metre yer altı telefon kablosu ihalesini alan firmamız ürünleri teslim etti.

Aralık 2010


Ege Linyit İşletmesi toplam 1800 port'a sahip telefon santrallerinin bakım anlaşması için bizi tercih etti.

Aralık 2010
 

İZSU 5 farklı lokasyonundaki telefon santrallerinde Aktif İletişim'i tercih etti. 5 Farklı noktada telefon santralleri kurulup VOIP olarak birbirine bağlanarak ücretsiz görüşmeleri sağlandı.

Aralık 2010

Müşteri Destek Merkezi

(0232) 425 25 57

info@aktifiletisim.com.tr
Hızlı Ulaşım